Δήμας: «Δεν σχεδιάζουμε να βάλουμε διόδια στη Βαρυμπόμπη»

Δήμας: «Δεν σχεδιάζουμε να βάλουμε διόδια στη Βαρυμπόμπη»

Το ελληνικό δημόσιο καταβάλλει ετησίως αποζημίωση 25 εκατ. ευρώ στην παραχωρησιούχο εταιρεία, λόγω της μη λειτουργίας διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Άγιο Στέφανο και Χαλκίδα.

Τη θέση της ελληνικής κυβέρνησης ότι δεν υπάρχει σκέψη για τοποθέτηση πλευρικού σταθμού διοδίων στον κόμβο Βαρυμπόμπης, επανέλαβε ο Χρίστος Δήμας. «Δεν σχεδιάζουμε να βάλουμε διόδια στη Βαρυμπόμπη. Είναι μία απόφαση που έχει λάβει η ελληνική πολιτεία εδώ και πάρα πολλά χρόνια, πάνω από μία δεκαετία. Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης προβλέπονταν διόδια, άρα η εταιρεία αποζημιώνεται για την μη ύπαρξη διοδίων», ανέφερε στην ΕΡΤNEWS.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει προχωρήσει σε τριετή αναβολή τοποθέτησης και λειτουργίας πλευρικών σταθμών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης, Αγίου Στεφάνου και Χαλκίδας, απόφαση που έχει ισχύ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2027. H ετήσια αποζημίωση στην παραχωρησιούχο εταιρεία ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στην καθυστέρηση παράδοσης του βόρειου τμήματος του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), ο κ. Δήμας είπε ότι γίνονται παρεμβάσεις για γεωλογικά φαινόμενα, ώστε να υπάρχει πλήρης ασφάλεια. Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υποστήριξε ότι τα εγκαίνια θα γίνουν μέσα στον Ιούλιο, όμως σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται να μεταφερθούν τελικά για το φθινόπωρο.

Photo Credits: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ