Σε μονομαχία ανάμεσα στον Thierry Neuville και τον Sebastien Ogier εξελίσσεται το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς οι δύο έμπειροι οδηγοί του WRC έχουν αποσπαστεί από τους υπολοίπους.
Στο service park του Λουτρακίου ο Neuville μίλησε στο OnlyAuto για τις εντυπώσεις του από τις ειδικές του Σαββάτου και την αναμέτρηση με τον Γάλλο οδηγό της Toyota.
«Οι σημερινές ειδικές διαδρομές είχαν περισσότερο χώμα και λιγότερες πέτρες, όμως σε γενικές γραμμές ο αγώνας παραμένει δύσκολος. Έχουμε ρυθμό και η αίσθηση είναι καλή. Ναι, απολαμβάνω την μάχη με τον Ogier, είναι καλή. Ας ελπίσουμε ότι θα συνεχιστεί και την Κυριακή».

Σχετικά με την απόδοση του i20 N Rally1 στα ελληνικά χώματα, ο Βέλγος οδηγός της Hyundai μάς είπε: «Το αυτοκίνητο έχει εξαιρετική απόδοση, νιώθω άνετα να το οδηγώ εδώ».
Πάντως απέφυγε να μιλήσει για το αν είναι κοντά σε μία τρίτη νίκη του στην Ελλάδα (έχουν προηγηθεί αυτές του 2022 και του 2024. «Είναι νωρίς να το πω, όμως είμαστε σε καλή θέση για να τη παλέψουμε για αυτή».
Δες εδώ όλα τα νέα για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Photo Credits: OnlyAuto